2017. január 16., hétfő

nyálmintát veszek a sivatagtól

Üdv lények!

Rájöttem.

Mesélek.

Anyu szépen festett kiskorában, tök ügyes volt a korához képest, sőt sokkal jobb mint a kortársak.
A többi kilenc éves. Amúgy most is éppen azt tervezi, hogy fest valamit.
Írt is. Egyszer találtam egy írást tőle. Mai szóval azt úgy hívjuk fanfiction. Akkori menő zenekarok tagjairól írt valami sztorit és ő maga is szereplő volt. Nem fejezte be. Na? Ugye hogy ugye?
Apu. Na ő a másik, ő tök jól rajzolt. Általában gittelő elefántot de azt igényesen. Hátulról.

 anyu mesélt mindig és általában rögtönzött egy sztorit!! na? ugye hogy ugye? Mi meg néha beleszóltunk ha nem tetszett a történet folyása, és akkor anyci úgy alakította, hogy nekünk tetsszen.

Apu egyszer gondolt egyet és nagy matrica lapokból kivágott naphoz hasonló formákat és teleragasztotta a kocsit velük. Egész nap azokat vagdosta, át volt szellemülve. Máskor meg szabad kézzel formált nekünk egyedi mézeskalács kiszúró formákat. Azóta sem láttam menőbb mézeskalács formát mint snowboardozó nyúl, vagy a kis nyuszi(valami nyúlmánia befigyelt)esetleg a hörcsög fej 8D de van klasszik templom, kari fa meg angyal is a medve és a galamb mellett.

három éve le is fényképeztem őket, íme

ilyen a maci




itt mindegyik látszik, a snowboardozó nyúl kicsit eldeformálódott




 Szóval mi művészcsalád vagyunk. Erre jöttem rá. XD

Gyorsan firkálok most valamit teg-ben hogy legyen valami új itt
Randa egy Grou lett. de mégis tetszik benne valami. A ruha asszem

nem tetszik, rajzolok mást :D



Rajzoltam. ez jobb, megint a kis boszim, a történet jelenlegi címe: Daisy and the little bastard
Ez így angolul nagyon tetszik :D
Szóval a főszereplők a virág Daisy meg bastard-chan lenne, akinek kéne már egy igazi név is, mert még nincs neki, de még helyileg sem tudtam eldönteni, hol éljen a kislány. Egyelőre Európa a befutó azon belül nemtom, meg még korban sem helyeztem el(bár valószínű, hogy napjainkban) :"D

raktam neki fogrést mert cuki, meg, mert legyen kicsit egyedibb... Most megy pont egy anime, ami szintén boszorkányos, a címe Little witch academia és bosszantóan hasonít a karakterdesign/stílus. Ami amúgy nem is lenne  baj mert mindenhez hasonlít valami, de pont most fut és pont boszis, és én pont most kezdtem ezzel a style-al foglalkozni :"D Amúgy imádom ezt a stílust, olyan laza, a Little witch academia ezt nagyon jól hozza (és most nem is a jelenleg futóról beszélek hanem az azt megelőző rövid animéről, az elsőről) megnéztem pár képet meg pillanatot belőle és ahhh imádom :"D Bár a képek alapján az anime sorozat is hozza a stílust.
 na mindjárt meg is nézem ténylegesen most eldöntöttem, elvileg rövid szóval ha szar, akkor is kibírom.

....

megnézve. a második filmmel együtt. Nem szar :D Tetszett, cuki kis mese, aranyos karakterekkel és szép animációval egy animéhez képest. Mondjuk én ebből nem biztos, hogy sorozatot csináltam volna. De a hangulata meg a kari design miatt feltettem az így is végtelen hosszú, majd megnézem listára.
Az legalább biztos, hogy az én boszis történetem tök más. A karakter is. Ebben a cuccban a kis főszereplő nagyon pörög XD igazán életre való csajszi.

A történeten csak most kezdtem gondolkodni úgy igazán, ugye fentebb írtam, hogy még azt se tudom mikor és hol játszódjon. De valószínűleg berakom a már létező boszorkányos világomba, amibe az összes démonos történetem és a Két perc múlva hat című képregényem játszódik. És ezek a sztorik inkább sötétebb hangulatúak egy kis humorral.
Mégis rajzstílusban a Daisy-t ilyen little witch academia kari designban tudnám elképzelni(nevezzük annak, ha már ennyire hasonló) és kicsit mégis könnyedebb lenne a hangulata a többi ugyan ebben az univerzumban játszódókhoz képest. 

itt a legelső rajzom róla, amit a tesóm táblagépén rajzoltam valami sketchbook nevű progival. Nem egyszerű suttyogtatva rajzolni az tuti. A haja itt hosszú még, ebben is bizonytalan vagyok, de lehet, hogy megnő neki idővel vagy levágja valamikor. A színek, meg a ruha tuti kuka, csak a tipik boszi kalap az ami lesz.



Mivel a fenti rajzot nem mentettem azóta már újra kezdtem, kábé minden héten két vonással bővül és egyszer csak kész lesz XD

itt tart jelenleg



Most minden nagy tartozásomat befejezem. Szóval rajzolok értelmeset is. Több, nembiztonságosamunkában rajzot elővettem befejezésre. Tervezek rajz streamelést is, a színezés fázisban, bár tényleg nagyon felnőtt tartalmú, nem fog mindenkinek tetszeni XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése