2017. május 15., hétfő

menjünk át a szomszédba agylékelés van

csá lények

Megmentettem a tornázó izét a teljes holtponttól jessz.

Lesz itt nálunk egy nemzetiségi nap és megkértek, hogy csináljak plakátot hozzá.
Csináltam is és szeretek is amúgy plakátokat tervezni és készíteni. Egyik kedvenc részem válogatni hozzá a fontokat, hogy mi passzol a stílushoz satöbbi.

És ahhoz képest, hogy sietve készítettem el hmm inkább elégedett vagyok mint sem.





Eldöntöttem, hogy fanartozni fogok :D szeretnék olyan rajzokat, ahol az egész egybe van, van háttér előtér, dinamikus póz, értelem is legyen a témában. És illusztráció szerű legyen. XD az első ilyen tervem nem jött be
Amúgy ez Dokuro-chan egy animéből. vázlat és lineart





Ez a második ilyen, de már előre látom ez sem lesz olyan illusztráció szerű, mint ahogy a fejemben elképzeltem, inkább karakter központúak ezek a rajzok. mint valami karakterlapok.
De amúgy asszem rá is jöttem hogy miért, mert az elképzelt ötletet sosem egy egészként kezelem. Hanem a karaktert felrajzolom és utólag jövök rá hogy jééé ide én mást is akartam. Környezet, háttér egyebek, mind  a végére maradnak, holott az egész képet egyszerre kéne fejleszteni.

Meg nagy hibám, hogy ha van is egy jónak ígérkező ötletem az egész rajzot illetően, hogy mi hogyan nézzen ki, könnyen elengedem az ötletet, még a vázlat résznél. Nem is erőlködök, hogy úgy nézzen ki, mint ahogy a lelki szemeim előtt látom. És nem azért mert nem akarom, hanem mert ha egyszer elrontom már a vázlatnál és utána párszor még megpróbálom újra meg újra de ha nem jön össze akk elegem lesz és középre berakom a karaktert valami pózban azt cső.

Ezek ilyenek, ez a nyamvadt miku is. Kontrasztként ezt képzeltem el eredetileg: egy iskola kihalt folyosóján, nagy ablakokon beszűrődik a fény, hideg kékes színek egy pad a folyosón és azon ül miku görnyedt háttal, esetleg felhúzott lábbal, lehajtott fejjel és ránk a nézőre pillant. Na, erre meg csak a miku van meg benne az ötletből.
 
bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése