2017. június 24., szombat

Bármihez hozzáérek az kiszőrösödik

helóka lények

most épp ezt rajzolom, Karikocska.
a lépő pózt még egy éve rajzoltam, egy másik karakterhez de a pózt elraktam, mert menőn lép előre, mint egy modell. most rárajzoltam a Karcsit és mit ne mondjak illik hozzá, ez a test már igazán pankrátoros. Nagyon durván gizdának rajzoltam eddig XD (off de a testéről jut eszembe már újra tornázok, de ez mellékes XD) Szerintem ez fog menni a karakterlapjára illusztrációnak plusz ugyanez hátulról, arról is van egy vázlatom lejjebb látható. De az még full csupasz és ufóujjai vannak, mert a karakter, aminek rajzoltam az egy ufó XD na majd lehet azt is felrakom valamikor. A pólóján félig zulu, félig angol nyelven az lesz, hogy "a nevem Sivatagi Cápa" A wikipédiából vettem :""D Karik tud egy kicsit zulu nyelven, de csak egy nagyon kicsit, alap dolgokat. Büszke a származására. Buuu hát nem cukker?

Úgy tudok róla beszélni mintha élne XD

Amúgy lehet, hogy minden desert sharkos fiút  erre a pózra rajzolok majd, és akkor egy egész alakos lépegetős kép lesz mindegyikről, de lehet hogy lesz mellé egy portré és egy chibi is. Sosem leszek kész ezekkel a kari lapokkal.  nemhogy inkább magát a képregényt folytatnám én srgdhdfdfhzkpá...

Nagyon tetszik ez a módszer, hogy előbb a testet rajzolom, majd utána külön rétegen a ruhát, a testből kitörlöm azokat a részeket, amiket takar a ruha és összeolvasztom őket egy réteggé.
catwalk




Tegakie-ben meg egy Ryu-ghat rajziztam legutóbb, olyan régen rajzoltam őt is basszus, pedig nagyon szeretem a komor fejecskéjét. Ő a lekúlabb karakterem talán. Na jó, csak Karik után :D


cakkát lények

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése