2018. február 14., szerda

besírsz

még mindig rajzolom a képregényt, el se hiszem komolyan. álmodom vagy mi?

amúgy nincs egy konkrét menete a rajzolásnak, össze vissza csinálom, hol tradicionálisak hol digitálisak a rajzok XD de szerintem nem annyira látszik a különbség. így is mindegyikbe belemegyek digivel, mert a panelek árnyékok bubik ott készülnek. A régi fejezeteket meg újraírom és lehet kicsit összepofozom, mert még arra sem figyeltem régen, hogy ne üssön át a másik oldal és ne legyen maszatos. Mondjuk tény az is, hogy nem is tudtam, hogy kell csinálni, tök kezdő voltam:)

ilyen egy előtte utána,


 nem viszem túlzásba tényleg, csak  átírom, meg fotóboltolok rajta egy kicsit de a rajz az marad. Így is volt aki most elolvasta...jaaaj hát na ezért is ez a kis helyrepofozás, talán így kevésbé ijesztően gagyi.
Tudom így is az, de egy kicsit jobban érzem magam :D

egyelőre még nem frissítettem újra ezeket, többet akarok felrakni egyszerre.

és mutatok egy mostanit is, hogy aki szemrákot kapott a fentitől ettől kigyógyuljon belőle



nya ennyi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése